FAQs - Často kladené otázky

Chcete se dozvědět něco dalšího? Nebo potřebujete najít konkrétní odpovědi? Všechno najdete zde.

    Refresh page to build titles within AEM

    • Obecné informace

      question Co je to Hertz 24/7™?

      Hertz 24/7 umožňuje snadný přístup k široké flotile vozidel, kdykoli je potřebujete. Jednoduše si kdykoli zarezervujte vozidlo, minimální délka rezervace je jedna hodina.

      question Jak si mohu rezervovat vozidlo?

      Jak si mohu rezervovat vozidlo?

      Vozidlo si můžete rezervovat online, prostřednictvím naší mobilní aplikace Hertz 24/7 nebo webu https://www.hertz247.cz/.

      Rezervujte si vozidlo na zařízeních s operačním systémem Android

      Rezervujte si vozidlo na zařízeních s operačním systémem iPhone

      question Jak mi bude účtována cena za pronájem?

      Údaje o platbě kreditní nebo debetní kartou jsou součástí Vaší registrace Hertz 24/7. **

      48 hodin před předpokládaným začátkem pronájmu bude na Vaší kartě zablokována částka ve výši až 150% odhadované ceny za pronájem. Pokud Váš pronájem začne do 48 hodin, bude částka zablokována okamžitě. Rezervace bude potvrzena až po úspěšném vytvoření blokace.

      Blokace bude uvolněna ve stejný den, kdy bude vozidlo vráceno.

      Jakékoli případné zpoždění uvolnění blokace konzultujte vždy se svojí vydavatelskou bankou.

      Na konci každého pronájmu Vám pošleme e-mailem potvrzení o zaplacení částky za pronájem.

      **Platby kreditní/debetní kartou zatím nejsou podporovány!

       

      question Kde si mohu vozidlo vyzvednout?

      Své vozidlo Hertz 24/7 můžete vyzvednout na parkovišti, na partnerských místech zobrazených v aplikaci Hertz 24/7.

       

      question Jak mohu kontaktovat Hertz 24/7?

      Použijte formulář ,,Kontaktujte nás“ na našich webových stránkách nebo v mobilní aplikaci Hertz 24/7. Můžete také zavolat na naše Servisní centrum, tel. +420 225 345 000.

       

      question Jak mi bude účtována cena za pronájem?

      Údaje o platbě kreditní nebo debetní kartou jsou součástí vaší registrace Hertz 24/7. Pro firemní zákazníky nabízíme také možnost platby na fakturu. Na konci každého pronájmu vám pošleme e-mailem potvrzení o zaplacení částky za pronájem.
       

       

      question Jak najdu vozidlo?

      Vaše potvrzení rezervace obsahuje podrobnosti o tom, kde najít vozidlo. Tyto informace jsou Vám také k dispozici online prostřednictvím mobilní aplikace nebo našeho webu. Než si rezervujete vozidlo, zkontrolujte prosím otevírací dobu místa vyzvednutí a případná omezení na parkovišti.

       

      question Je pro tuto službu dostupná mobilní aplikace?

      Ano, pro službu Hertz 24/7 je dostupná moderní mobilní aplikace pro operační systémy Android a iOS.

      • Stahujte mobilní aplikaci pro iOS ZDE
      • Stahujte mobilní aplikaci pro Android ZDE

      Více informací o mobilní aplikaci najdete ZDE

    • Registrace

      question Jaké informace požadujete?

      Abyste se mohli připojit k Hertz 24/7, musíte uvést následující údaje:

      •             Číslo platného řidičského průkazu vydaného na Vaše jméno + kopii dokladu

      •             Číslo platného občanského průkazu vydaného na Vaše jméno + kopii dokladu

      •             Číslo kreditní nebo debetní karty vydané na Vaše jméno *
                      *Platby kreditní/debetní kartou zatím nejsou podporovány!

      •             Vaše číslo mobilního telefonu a Vaši e-mailovou adresu.

      Než potvrdíme vaši registraci, provedeme potřebnou kontrolu Vámi zaslaných dokumentů.

       

      question Od kolika let si mohu pronajmout vozidlo?

      Abyste mohli pronajmout a řídit jedno z našich vozidel, musíte být starší 18 let. Musíte také být držiteli platného řidičského průkazu po dobu nejméně jednoho roku a v posledních 5 letech nemít žádné pozastavení řidičského průkazu.

       

      question Jak zjistím, zda byla moje registrace Hertz 24/7 přijata?

      Po zpracování Vaší žádosti Vám zašleme email s potvrzením, že jsme obdrželi Vaše registrační dokumenty a že registrace byla dokončena.

       

      question Vyprší někdy moje členství?

      Ne. Vaše členství je trvalé, dokud členství sami nezrušíte, Váš řidičský průkaz je platný a Vy i nadále splňujete naše požadavky na pronájem. Mohou se ovšem také uplatnit i další podmínky trvání členství.

       

      question Mohou sdílet moje členství další řidiči, jako je moje rodina?

      Ne. Členství je pro Vás osobní a exkluzivní. Neváhejte nás však doporučit.

       

      question Jak zjistím, zda je moje rezervace potvrzena?

      Potvrzení rezervace Vám zašleme e-mailem.

    • Rezervace

      question Jak si mohu vozidlo rezervovat?

      Vozidlo si můžete rezervovat online, prostřednictvím naší mobilní aplikace Hertz 24/7 nebo webu https://www.hertz247.cz/.

      Aplikaci stahujte dle odkazů níže

      Rezervujte si vozidlo na zařízeních s operačním systémem Android

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hertz.hod&hl=cs

       

      Rezervujte si vozidlo na zařízeních s operačním systémem iPhone

      https://apps.apple.com/gb/app/hertz-24-7/id536499953

       

      question Jsou zahrnuty náklady na palivo?

      Nikoliv, dotankování vozidla je na Vás jako řidiči. *

      *Tato informace se může lišit dle rámcových smluv s partery.

       

      question Je moje platba bezpečná?

      Ano. Dodržujeme všechny příslušné právní předpisy o ochraně osobních údajů týkající se osobních a finančních údajů.*
      *Platby kreditní/debetní kartou zatím nejsou podporovány!

       

      question Co se stane, když se změní moje kontaktní údaje?

      Přihlaste se online ke svému členskému profilu Hertz 24/7 online a upravte prosím své údaje.

       

      question Co se stane, když se změní můj řidičský průkaz?

      Pošlete nám e-mail prostřednictvím formuláře „Kontaktujte nás“ na našem webu společně s kopií nového dokladu.

      Aktualizaci profilu provedeme my.

      https://www.hertz247.cz/cz247/cs-cz/about/contactus

       

      question Jak změním své předvolby pro zasílání zpráv?

      Přihlaste se online ke svému členskému profilu Hertz 24/7 online a upravte prosím předvolby pro zasílání zpráv.

       

      question Jak dopředu si mohu objednat vozidlo předem?

      Vozidlo si můžete zarezervovat až 1 měsíc předem.

       

      question Existují nějaké poplatky za změnu nebo zrušení mé rezervace?

      Ano. Na jednoho člena jsou k dispozici čtyři předběžné rezervace. Tím je zajištěno, aby více členů mělo lepší přístup k více vozidlům.

       

      question Jaká je maximální délka pronájmu?

      Maximálně si můžete vozidlo pronajmout na 10 dní. V případě požadavku na delší pronájem, využijte, prosím, standardních pronájmů Hertz.

       

      question Existuje maximální počet předběžných rezervací, které mohu provést?

      Ano. Na jednoho člena jsou k dispozici čtyři předběžné rezervace.

      question Co když je vozidlo, které chci, již rezervováno?

      Pokud vozidlo, které chcete rezervovat, není k dispozici na Vašem preferovaném místě, vyberte alternativní čas nebo datum.

       

      question Jak mohu prodloužit svou rezervaci?

      Rezervaci můžete zdarma prodloužit prostřednictvím webových stránek Hertz 24/7 nebo mobilní aplikace Hertz 24/7. Můžete také zavolat na naši linku zákaznické podpory na čísle +420 225 345 000. Za tuto službu je účtován administrativní poplatek ve výši 50,-Kč.

       

      question Kdy mohu zrušit rezervaci?

      Vaši rezervaci můžete zrušit kdykoliv, alespoň 10 minut před plánovaným začátkem Vaši rezervace.

       

      question Nabízí Hertz 24/7 firemní ceny?

      Ano. Požádejte o zpětné volání od některého z našich zaměstnanců obchodního oddělení na adrese hertz247@hertz.cz, a požádejte o cenu na míru přizpůsobenou Vašemu podnikání.

       

      question Mohu Hertz 24/7 používat v jiných zemích?

      Ne.

       

      question Jak jsou vaše vozidla udržována?

      Tým našich profesionálních zaměstnanců se stará o flotilu vozidel Hertz 24/7. Kromě naší obvyklé plánované údržby provádíme na každém vozidle měsíční kontrolu. *
      * Toto se může lišit a podléhá rámcovým smlouvám.

       

      question Jaké platební metody přijímáte?

      Přijímáme platební karty VISA a Mastercard. Nepřijímáme platební karty AMEX a karty Electron.*
      *Platby kreditní/debetní kartou zatím nejsou podporovány!

       

    • Vaše cesta

      question Kde najdu stručné pokyny k vozidlu?

      Pokyny pro vozidla Hertz 24/7 jsou dostupné v každém vozidle v příhrádce na straně spolujezdce, nebo online zde. V případě problémů si je prosím přečtěte.

      question Jak odemknu vozidlo?

      Pro první odemčení vozu je třeba spárovat vůz s aplikací pomocí zapnuté funkce Bluetooth, v tuto chvíli je nezbytné mít přístup na internet. Postupujte podle pokynů v aplikaci.

      Vozidlo se odemyká pouze a výhradně pomocí kódu PIN* nebo mobilní aplikace Hertz 24/7.

      Při každé rezervaci obdržíte jedinečný šestimístný PIN kód, který Vám zašleme SMS do 3 minut před zahájením pronájmu, který zadáte na PIN PAD, na čelním skle.*


      Klíče nejsou ve vozidle k dispozici a nejsou potřeba k ovládání vozidla.

      *Je-li k dispozici

       

      question Jak uzamknu vozidlo?

      Použijte prosím 6místný PIN kód nebo použijte oficiální mobilní aplikaci Hertz 24/7 pro zamknutí vozidla (stejným způsobem odemkněte vozidlo). Případně můžete stisknutím a přidržením „0“ na externí klávesnici na čelním skle zamknout vozidlo (nikoliv odemknout).

       

      question Kde najdu klíče od vozidla?

      Klíče nejsou ve vozidle k dispozici. Vozidlo se odemyká pouze a výhradně pomocí kódu PIN* nebo mobilní aplikací Hertz 24/7.
      *Je-li k dispozici

       

      question Měl bych někdy použít klíče k zamknutí a odemknutí vozidla?
      • Nikoliv. Během zamykání a odemykání vozidla během pronájmu použijte PIN kód* nebo mobilní aplikaci Hertz 24/7.
      • Případně můžete stisknutím a přidržením „0“ na externí klávesnici* na čelním skle zamknout vozidlo (nikoliv odemknout).

        *Je-li k dispozici
      question Co když zákazník, který si vozidlo rezervoval před mnou, vozidlo vrátí se zpožděním?

      Vždy se vás pokusíme kontaktovat včas, abychom Vás o zpoždění informovali. Pokud jsme Vás však neinformovali, kontaktujte nás prosím, jak nejrychleji to půjde, a my Vám zařídíme náhradní vozidlo.

       

      question Kam mám vozidlo vrátit?

      Vozidlo vraťte na parkovací místo Hertz 24/7, kde jste si ho původně vyzvedli.

       

      question Co když je moje určené parkovací místo již obsazeno?

      Zaparkujte vozidlo poblíž parkovacího místa Hertz 24/7 tak, aby nedošlo k porušení dopravních předpisů.

       

      question *Je-li k dispozici

      Před nastartováním vozidla se ujistěte, že jste odpověděli na bezpečnostní otázky týkající se pronájmu na displeji* ve voze nebo v mobilní aplikaci Hertz 24/7. Vozidlo má bezpečnostní prvek, který zapne imobilizér, je-li zapalování vypnuto déle než 5 minut. Chcete-li znovu nastartovat motor, zamkněte a odemkněte vozidlo. Pokud se vozidlo stále nedaří nastartovat, kontaktujte zákaznickou linku. Buď problém vyřeší na dálku, nebo najdou jiné vozidlo.

      *Je-li k dispozici

       

      question Co když je vozidlo poškozené?

      Ověřte si ve škodním protokolu, zda nám bylo toto poškození již nahlášeno. Protokol se nachází v přihrádce u spolujezdce.

      Pokud dojde k novému poškození, jednoduše odpovězte „Ano“ na otázku poškození. Dále Vás požádáme poškození ihned vyfotografovat a zaslat na servisní centrum emailem na hertz247@hertz.cz.

      Člen našeho týmu Vám poté zavolá, abyste zaznamenali podrobnosti.  

       

      question Co když je palivová nádrž vozidla prázdná nebo je v ní méně než čtvrtina paliva?

      Kontaktujte zodpovědnou osobu ve Vaší společnosti.

       

      question Co když mám dotaz nebo nějaké obavy ohledně mé cesty?

      V takovém případ kontaktujte naše servisní centrum. Velice rádi Vám pomůžeme.

       

      question Mohu si vozidlo vyzvednout později, než je sjednaný čas rezervace?

      Vozidlo si můžete vyzvednout kdykoli během rezervace. Do konce výpůjčky Vám však bude účtován poplatek od původního času zahájení.

       

      question Co se stane, když vozidlo vrátím pozdě?

      Pokud svůj přidělený časový úsek překročíte bez předchozího prodloužení výpůjčky, bude Vám účtován standardní poplatek za pozdní vrácení, dle ceníku ve Všeobecných obchodních podmínkách.*

      *Toto se může lišit a podléhá rámcovým smlouvám.

       

      question Co když není vozidlo tam, kde jsem si ho rezervoval?

      Nezapomeňte zkontrolovat bezprostřední okolí. Pokud stále nemůžete najít své vozidlo, kontaktujte Servisní centrum. Tel. +420 225 345 000

       

      question Mohu vozidlo vrátit dříve?

      Ano. Během doby pronájmu můžete vozidlo kdykoli vrátit. V takovém případě Vám může být naúčtován poplatek za předčasné vrácení.

       

      question Jak se zachovat v případě, že vozidlo není uvnitř nebo venku čisté?

      Žádáme naše zákazníky, aby na konci každého pronájmu nechali vozidlo čisté a uklizené. Pravidelně také udržujeme náš vozový park. Pokud však nejste spokojeni se stavem vozidla, dejte nám prosím vědět.

       

      question Musím po návratu vozidlo vyčistit?

      Ano. Ve prospěch dalšího zákazníka se ujistěte, že na konci pronájmu je vozidlo uvnitř čisté.

       

      question Mohu mít ve vozidle domácí zvířata?

      Ne. Domácí zvířata nejsou v našich vozidlech povolena - s výjimkou asistenčních psů.

       

      question Poskytujete dětské sedačky?

      Bohužel ne. Nicméně budeme velmi rádi, pokud použijete vlastní.

       

      question Co když najdu něco ve vozidle nebo zapomenu něco vlastního?

      Toto není problém. Tři minuty po Vašem manuálním ukončení rezervace máte stále možnost se do vozidla vrátit. Pokud se již do vozidla nedostanete, kontaktujte Servisní centrum a my se o to postaráme. Stejně tak, pokud ve vozidle naleznete něco zapomenutého s předchozích pronájmů.

       

      question Co se stane, když dostanu pokutu za překročení povolené rychlosti nebo parkování?

      Pokuty jste povinni zaplatit.

       

      question Jak mohu zaplatit pokuty?

      Pokuty je třeba řešit a platit obvyklým způsobem – postupujte stejně jako u vlastního vozidla.

      Pokud z nějakého důvodu bude Vámi pokuta nezaplacena, uhradíme ji my a požádáme Vás, abyste nám náklady zaplatili - plus správní poplatek ve výši 355,- Kč bez DPH.

       

      question Existují nějaké další poplatky, které musím znát?

      Seznam všech poplatků naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách v bodě 16.

       

      question Mohu k pronájmu vozidla přidat krytí SuperCover?

      Bohužel ne. Naše krytí SuperCover, krytí nulové odpovědnosti, není dostupné ve službě Hertz 24/7.*
      *Toto se může lišit a podléhá rámcovým smlouvám.

       

      question Mohu kouřit uvnitř vozidla?

      Bohužel ne. Nekuřte uvnitř jakéhokoli vozidla Hertz 24/7. Naše vozidla jsou klasifikována jako přísně nekuřácká. Zajišťujeme bezpečný a čistý vozový park pro všechny naše zaměstnance a zákazníky.  Děkujeme za Vaši ohleduplnost.

      Výše poplatků za nedodržení je obsažena ve Všeobecných obchodních podmínkách.

       

      question Mohou během mé rezervace řídit ostatní členové Hertz 24/7?

      Ne. Jste jediný pojištěný člen způsobilý k řízení vozidla, které jste si rezervovali.

       

      question Co mám dělat, když dojde k nehodě s jiným vozidlem?

      Okamžitě kontaktujte tým Hertz 24/7 a ten Vás bude instruovat, jak pokračovat dále. Pak se o vše postaráme. Nezapomeňte získat podrobnosti o třetí osobě účastnící se nehody a vyfotografovat škody způsobené na obou vozidlech. Pokud opominete jakoukoliv škodní událost nahlásit, může dojít ke zneplatnění vašeho pojistného krytí.

       

    • Vyúčtování, poplatky a krytí

      question Jsou nějaké další poplatky?

      Seznam všech poplatků naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách v bodě 16.

       

      question Budu požádán, abych zaplatil poplatek za pozdní vrácení vozidla v případě poruchy vozidla?

      Ne. V případě nahodilé poruchy nenesete odpovědnost a nejsou Vám účtovány další poplatky (pokud jste poškození nezpůsobili sami). 24hodinová nouzová silniční asistence je součástí vaší rezervace na telefonních číslech +420225345789; 800443789

       

      question Co když je vozidlo odtaženo, nebo je na vozu botička?

      Pokuty je třeba řešit a platit obvyklým způsobem – postupujte stejně jako u vlastního vozidla.

      Pokud z nějakého důvodu bude Vámi pokuta nezaplacena, uhradíme ji my a požádáme vás, abyste nám náklady zaplatili - plus správní poplatek ve výši 355,- Kč.


      https://www.hertz247.cz/cz247/cs-cz/legal/termsandconditions

       

      question Mohu se spoléhat na pojištění svého poskytovatele kreditní karty k pokrytí jakýchkoli škod?

      Nejlepší je zkontrolovat si u svého poskytovatele kreditní karty před provedením rezervace Hertz 24/7, protože různé kreditní karty mají různé režimy pojištění.

       

      question Na co vše se mi vztahuje pojistné krytí?

      Za vozidlo odpovídáte od okamžiku jeho prvního odemčení (pomocí zaslaného PINu nebo jiného autentizačního prostředku) až do ukončení jeho použití v aplikaci 24/7, nebo na příslušném displeji ve vozidle a uzamčením vozidla (pomocí PINu nebo jiného autentizačního prostředku).


      Pojistné krytí Hertz 24/7 Vám zajišťuje částečné snížení Vaší odpovědnosti za škody na vozidle vzniklé v průběhu Vašeho pronájmu. Vaše odpovědnost je limitována do výše spoluúčasti 10% z výše způsobené škody, minimálně však 10.000 Kč.

      Pojistné krytí je platné pouze při dodržení Všeobecných obchodních podmínek. Při porušení Všeobecných obchodních podmínek odpovídáte za škody způsobené na vozidle v plné výši.

      *Toto se může lišit a podléhá rámcovým smlouvám.

       

      question Bude moje osobní pojištění vozidla pokrývat můj poplatek za poškození?

      Ne. Vaše osobní pojištění vozidla neplatí pro vozidla Hertz 24/7.