Chráníme naše členy Hertz 24/7

Prioritou Hertz 24/7 je ochrana zákazníků před COVID-19. Služba Hertz 24/7 bude i nadále k dispozici na většině partnerských míst.

• Čistota a dezinfekce vozidel - navýšili jsme frekvenci čištění a dezinfekci našich vozidel dostupnými prostředky tak, aby prostředky obsahovaly vyšší koncentraci antivirových i antibakteriálních roztoků.

• Zrušení - Naše storno podmínky zůstávají beze změny, rezervaci lze zrušit dvě hodiny před plánovaným časem vyzvednutí. Zrušení lze provést prostřednictvím aplikace Hertz 24/7 nebo online na webových stránkách.

Zároveň se maximálně snažíme ochránit naše zaměstnance Hertz 24/7, a z tohoto důvodu vás žádáme, abyste dodržovali vládní směrnice a hygienická opatření, které zahrnují:

Pravidelně si umývejte ruce a používejte dezinfekci. Doporučujeme si přinést vlastní antibakteriální ubrousky/sprej, minimalizujte počet cestujících ve vozidle na nezbytně dlouhou dobu.

Naše vozidlo použijte na nezbytné cesty, které nařídila vláda. Jedná se o:

• Nakupování základních potřeb, na nezbytně dlouhou dobu.

• Zajištění lékařského ošetření a potřeb, poskytnutí péče nebo pomoc zraněné osobě.

• Pro cestování do zaměstnání tam a zpět, a to v případě, že je nutno práci vykonat mimo bydliště.

Pokud máte příznaky Coronaviru nebo jste vědomě byli v kontaktu s někým, kdo byl podezřelý či pozitivní na COVID-19, žádáme vás, byste nevyužívali jakékoli vozidlo Hertz 24/7 po dobu 14 dnů v zájmu bezpečnosti ostatních zákazníků.

Budeme i nadále sledovat aktualizace týkající se COVID-19 vydané vládou České republiky a Světové zdravotnické organizace. Služba Hertz 24/7 v současné době není jakkoliv narušena, ale každý den podnikáme nezbytné kroky k zajištění bezpečnosti a komfortu našich zákazníků.

Jste zodpovědní za dodržování výše uvedených pokynů pro používání našich vozidel. Při nedodržení těchto pokynů během vašeho pronájmu vozidla společnost Hertz neodpovídá za jakékoli ztráty nebo škody, které vám vzniknou v důsledku potvrzení onemocnění COVID-19. V případě nezákonného jednání, v souvislosti s pronájmem vozidla, společnost Hertz nevylučuje vaši odpovědnost vůči takovému jednání.

 

Často kladené dotazy

Jak v Hertz 24/7 čistíme a dezinfikujeme vozidla?

Abychom poskytli vozidla dalším zákazníkům 24/7, nelze je čistit mezi každým pronájmem. [FM1] [MM2] [FM3] Zvýšili jsme počet čištění každého vozidla během měsíce. K dezinfekci našich vozidel používáme nové antivirové a antibakteriální čisticí prostředky.

Tým Hertz 24/7 a naši odborníci na údržbu se zavázali dodržovat přísné pokyny k zajištění bezpečnosti našich zaměstnanců, zákazníků a vozidel.

Žádáme všechny zákazníky Hertz 24/7, aby dodržovali pokyny a chránili sebe a ostatní použitím dezinfekčních prostředků či ubrousků tak, aby bylo vozidlo bezpečně připravené k užití pro dalšího zákazníka.

Co mám dělat, když mi byla diagnostikováno onemocnění COVID-19 a použil jsem jedno z vašich vozidel?

Neprodleně nám to prosím nahlaste na telefonním čísle +420225345000, abychom mohli vozidlo okamžitě karanténně odstavit a odstranit z jakékoli budoucí rezervace. Před návratem do flotily budou vozidla v karanténě 72 hodin, následuje důkladné vyčištění a dezinfekce.