Předtím, než se stanete členem Hertz 24/7™, ujistěte si prosím, že splňujete všechny požadavky a kritéria členství:
Zaškrtnutím políčka níže vyjádřete souhlas s obdržením textových zpráv na vaše mobilní zařízení pro rezervace Hertz 24/7 (např. potvrzení nebo zrušení rezervace, detail vozidla před vyzvednutím; schválení/odmítnutí rezervace na Business účtu; dostupnost vyúčtování). Pokud dojde ke změně rezervace, může být zasláno dalších 5 zpráv za den na jednu rezervaci. Mohou být účtovány další poplatky za zprávy a data.
Přejete si platební kartu přidat později ?
Způsob platby je nutný k dokončení rezervace a bude zatížen částkou pouze v době pronájmu nebo v případě, že nedojde k včasnému zrušení rezervace před pronájmem.
(Nezahrnujte mezery ani pomlčky)
Kvůli vaší bezpečnosti požadujeme zadání ověřovacího čísla vaší karty (CVV). Toto 3místné číslo najdete na zadní straně karty a na řádku podpisu se objevuje úplně vpravo. Používáte American Express? Vaše čtyřmístné ověřovací číslo najdete na přední straně karty, přímo nad a napravo od čísla karty.
Společnost Hertz se sídlem Praha 6, Dědinská č. or. 29, čp. 893, PSČ 161 00, IČO 004 07 615, DIČ CZ00407615, registrovaná u Městského soudu v Praze pod sp. značkou C 146042 (dále jen „My") poskytuje služby Carsharing pod názvem „Hertz 24/7“. Nezbytnou podmínkou pro využívání těchto služeb je Vaše přihlášení v aplikaci „Hertz 24/7“ (dále jen „registrace“). Jedná se o vstupní registraci Vašeho členství, která Vás opravňuje k následnému užívání vozidla Hertz 24/7 účtovanému po hodinách. Vstupní registrací s Námi uzavíráte rámcovou smlouvu o nájmu vozidel (dále jen „rámcová smlouva“). Před použitím carsharingu „Hertz 24/7“ si přečtěte tyto Naše Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Všeobecné obchodní podmínky“), jsou umístěny též na Našich webových stránkách www.hertz247.cz (dále též jen „Naše webové stránky“). Nutné jsou pak již jen individuální závazné rezervace.
Služba Carsharing „Hertz 24/7“ je ve vztazích B2B dostupná pouze zaměstnancům Našich smluvních partnerů, případně zákazníkům Našich vybraných smluvních partnerů. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se vztahují pouze na zaměstnance Našich smluvních partnerů a na zákazníky Našich vybraných smluvních partnerů, pokud využívají službu Carsharing „Hertz 24/7“ v rámci (nikoli však pouze v zanedbatelném rozsahu):
· výkonu práce pro svého zaměstnavatele (Našeho smluvního partnera), nebo
· vlastní podnikatelské činnosti, nebo
· samostatného výkonu svého povolání.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky se tedy vztahují pouze na B2B vztahy.
Žádáme každého jednotlivého uživatele Naší služby, aby nejen pečlivě zacházel s vozidlem, jeho díly a příslušenstvím, ale aby také respektoval tyto Všeobecné obchodní podmínky a ostatní členy sítě Carsharing „Hertz 24/7“. Stanovené podmínky slouží nejen k Vašemu vlastnímu užívání této služby, ale také k využití služby dalšími uživateli a celému fungování služby Hertz 24/7.
Carsharing (v českém překladu sdílení aut) je sdílení jednoho automobilu více lidmi. Aby Carsharing dobře fungoval, využívá elektronické prostředky komunikace na dálku. Automatizované je nejen řízení rezervací vs. dostupnost automobilu, ale i odemykání či zamykání vozidla. Pro účely této Smlouvy hovoříme o tzv. „Station-based carsharingu“ (používání automobilů vždy z bodu A do bodu A, které je definováno pro použití v B2B segmentu). Uživatelé si vozidla rezervují dopředu přes webovou nebo mobilní aplikaci. Platí se za rezervované hodiny a případně ujeté kilometry podle VOP 24/7 a Přílohy č. 1 této Smlouvy.
Vozidla stojí na vyhrazených místech, která mohou být např. označená logem firmy. Velkou výhodou station-based carsharingu je to, že si vozidla lze rezervovat dopředu s informací, jaké auto bude přesně k dispozici.
Pro úspěšné využívání služeb Carsharingu je důležité, aby všichni uživatelé ke službě přistupovali zodpovědně podle VOP 24/7.
Všeobecné obchodní podmínky upravují obchodní vztahy mezi Vámi a Námi a týkají se jakékoli rezervace a použití vozidla. Prohlédněte si také často kladené dotazy na Našich webových stránkách (sekce FAQ). Zde se dozvíte další informace o všeobecném postupu a pokyny k veškerým požadavkům, které byste jako zákazník měl splňovat.
Chcete-li se na cokoli dotázat, je Vám k dispozici naše zákaznické servisní centrum od pondělí do pátku od 8:30 hodin do 16:00 hodin na telefonním čísle +420 225 345 000. Alternativně můžete také zaslat e-mail na adresu hertz247@hertz.cz nebo nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na Našich webových stránkách.
Pokaždé, když odsouhlasíte aktuální obchodní podmínky služby Hertz 24/7, které jsou vždy umístěny na Našich webových stránkách a které se změnily od uzavření rámcové smlouvy nebo od její předchozí změny, je tím dohodou stran změněna rámcová smlouva tak, že se Vy i My zavazujeme, že budeme dodržovat aktuální obchodní podmínky Hertz 24/7. Nové obchodní podmínky odsouhlasujete i zadáním rezervace.
Tyto obchodní podmínky Hertz 24/7 můžeme kdykoliv změnit i jednostranně v celém rozsahu, pokud změnu oznámíme na Našich webových stránkách nebo v uživatelském účtu nebo emailem. Změna je účinná uplynutím čtrnácti dnů od oznámení, neurčíme-li ve znění nových obchodních podmínek pozdější účinnost. Pokud se změnou nesouhlasíte, můžete kdykoliv po oznámení změny vypovědět rámcovou smlouvu ke dni účinnosti změny obchodních podmínek Hertz 24/7. Nevypořádané závazky vzniklé před účinností výpovědi se vypořádají podle dosavadních podmínek rámcové smlouvy.
Veškeré právní vztahy vznikající na základě nebo v souvislosti s těmito obchodními podmínkami, uzavřením smlouvy o nájmu dopravního prostředku a jakýmkoli dalším použitím Našich webových stránek, se řídí právním řádem České republiky, a to bez ohledu na to, odkud byl přístup k Webu realizován.
Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení obchodních podmínek Hertz 24/7 neplatným nebo neúčinným, namísto těchto neplatných nebo neúčinných ustanovení nastoupí takové ustanovení, jehož smysl se co nejvíce přibližuje hospodářskému účelu neplatného či neúčinného ustanovení. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení pouze ve vztahu k určitému subjektu nebo k určité skupině subjektů není dotčena platnost a účinnost těchto ustanovení vůči jiným subjektům.
Pro každé použití vozidla 24/7 se uzavírá mezi Námi a Vámi dle ustanovení § 2321 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) nová smlouva o nájmu dopravního prostředku (dále jen „smlouva"). Na základě smlouvy se zavazujeme přenechat Vám rezervované motorové vozidlo (dále jen „vozidlo") k dočasnému užívání a Vy se zavazujete nám zaplatit za toto užívání nájemné (dále jen „poplatky“). Doba trvání této smlouvy, určení vozidla a výše poplatků jsou ujednány ve Vaší rezervaci.
Jednotlivé smlouvy mezi Námi a Vámi se uzavírají v okamžiku potvrzení Vaší individuálně závazné rezervace (dále jen „rezervace“) v aplikaci Hertz 24/7 a jejich platnost končí buď zrušením/stornem rezervace bez použití vozidla 24/7 nebo ukončením užívání vozidla v aplikaci 24/7, nebo na příslušném displeji ve vozidle. Smluvní vztah se řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste se seznámil/a při registraci Vašeho členství.
Smluvní závazek ze smlouvy o nájmu dopravního prostředku vzniká rezervací vozidla. Prvním odemknutím vozidla pomocí zaslaného PINu nebo jiného autentizačního prostředku začíná užívání vozidla (dále „použití vozidla“) a použití vozidla končí ukončením užívání v aplikaci 24/7, nebo na příslušném displeji ve vozidle a uzamčením vozidla.
1. Podmínky pro získání členství
2. Ukončení nebo zastavení Vašeho členství
3. Vaše osobní údaje – ochrana dat
4. Jak rezervovat službu Hertz 24/7
5. Hertz 24/7 kód PIN / Hertz 24/7 aplikace
6. Před začátkem jízdy
7. Pravidla použití vozidla Hertz 24/7
8. Vrácení vozidla
9. Poplatky za použití vozidla Hertz 24/7
10. Odpovědnost za škodu a pojištění
11. Ochranný plán
12. Odstoupení od smlouvy
13. Změny
14. Aplikovatelné právo, soudní příslušnost
15. Seznam zakázaných zemí (omezení pohybu vozidel)
16. Seznam poplatků
Před první rezervací vozidla musíte nejprve kompletně vyplnit registrační formulář a doručit Nám před začátkem pronájmu kopii všech potřebných dokumentů. Pro další zpracování Vaší registrace potřebujeme kopii Vašeho řidičského průkazu a pro potvrzení Vaší adresy kopii Vašeho průkazu totožnosti. Abychom Vás mohli správně identifikovat, budeme od Vás potřebovat také Vaši portrétovou fotografii pořízenou společně s přední stranou Vašeho řidičského průkazu. Podklady Nám můžete doručit osobně, zaslat poštou nebo e-mailem nebo je nahrát v aplikaci Hertz 24/7 nebo prostřednictvím terminálu Hertz 24/7 (a/nebo jiným vhodným způsobem).
Registrační formulář vyplňte prosím na Našich webových stránkách. Dbejte na správnost svých osobních a fakturačních údajů.
Pro řádné poskytování služby Hertz 24/7 je nezbytné, abyste měli k dispozici „smart“ telefon s aktivovanou SIM kartou pro zasílání SMS a daty pro přístup ke své e-mailové adrese. Tuto adresu a číslo mobilního telefonu včetně mezinárodní předvolby bezpodmínečně uveďte při registraci, abychom Vám mohli doručovat potvrzení a informace o Vašich rezervacích a informace k použití vozidla. Nastanou-li během Vašeho členství nějaké změny, ihned nás, prosím, informujte.
Při registraci si zvolte, jakým způsobem budete chtít dostávat potvrzení rezervací a dalších informací potřebných k využívání služby Hertz 24/7. Můžete zvolit SMS a/nebo e-mail.
Ujistěte se, prosím, před Vaší registrací i během Vašeho členství v Hertz 24/7 , že splňujete Naše podmínky, zejména ohledně řidičského oprávnění. Nastanou-li během Vašeho členství nějaké změny, ihned nás o tom, prosím, uvědomte. To platí rovněž pro změnu Vašich kontaktních údajů (adresa, emailová adresa a telefonní číslo).
Máte-li zahraniční řidičský průkaz, můžete se také zaregistrovat. Podrobnosti se dozvíte v Našem zákaznickém servisním centru.
Chcete-li využít případné speciální podmínky nebo sazby Našich smluvních partnerů, musíte Nám rovněž zaslat kopii potřebných dokumentů. Můžete Nám zaslat Vaše podklady e-mailem nebo je nahrát příp. v aplikaci Hertz 24/7 nebo prostřednictvím terminálu Hertz 24/7. Ujistěte se prosím také předem u svého zaměstnavatele či smluvního partnera, jehož speciální podmínky chcete využívat, zdali mezi ním a námi neexistuje B2B Rámcová smlouva, která upravuje některá ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek, a zdali jste oprávněn je využít.
Pokud zjistíme vícenásobnou registraci (= více registrací pod stejným nebo podobným jménem), sloučíme uživatelské účty pod jeden společný účet a informujeme Vás o tom. Vícenásobné registrace jsou přípustné, pokud chcete využít více vzájemně oddělených služeb Hertz 24/7, a pokud jsme s tím My souhlasili. Zvýhodněné programy lze schválit jen jednorázově při nové registraci.
Registrací Vašeho členství výslovně prohlašujete, že jste byl/a seznámen/a se Všeobecnými obchodními podmínkami, že s nimi souhlasíte v plném znění, a že udělujete souhlas k účtování všech oprávněných poplatků vzniklých při rezervacích služeb 24/7 a používání vozidel Hertz 24/7 z Vámi zvoleného platebního prostředku. To platí i pro případ jakéhokoli porušení těchto Všeobecných obchodních podmínek, podle kterých zaniká omezení Vaší odpovědnosti podle ochranného plánu a nesete odpovědnost za vzniklé škody nebo ztráty, které Vám naúčtujeme.
Nebude-li Vaše registrace nejpozději 15 minut před začátkem prvního použití vozidla kompletně v aplikaci Hertz 24/7potvrzena, bude Vaše rezervace automaticky stornována.
Podmínkou pro Vaši registraci je, že jste získal/a, a náleží Vám příslušné řidičské oprávnění, na základě kterého držíte již minimálně po dobu jednoho roku řidičský průkaz a je Vám alespoň 19 let. Garantujete Nám, že k termínu přihlášení jste držitelem platného řidičského průkazu opravňujícího Vás bez omezení k řízení vozidla.
Další podmínkou registrace je neexistence Vašeho předchozího potrestání za jízdu pod vlivem alkoholu nebo drog vyjma případů, kdy již byl daný trest zahlazen.
Bude-li Vám odebrán řidičský průkaz, budete-li postižen za jízdu pod vlivem alkoholu nebo drog, nebo skončí-li platnost Vašeho řidičského průkazu, musíte toto oznámit Našemu zákaznickému servisnímu centru a ukončit členství v Hertz 24/7.
Abychom Vám mohli účtovat poplatky za užívání služby Hertz 24/7 a příp. další poplatky dle těchto Všeobecných obchodních podmínek, potřebujeme údaje k Vaší fakturační adrese a k Vašemu platebnímu prostředku. Aktuálně lze využívat následující platební prostředky:
§ Kreditní/Debetní karta Visa/Mastercard; a
§ Bankovní převod na základě vystavené faktury.
Platby budou provedeny podle Vámi zvoleného platebního prostředku. Vyhrazujeme si právo odmítnout zvolené platební prostředky.
Máte povinnost zajistit, aby Váš (bankovní) účet nebo jiný zvolený platební prostředek měl dostatečné krytí. Pokud banka inkasovanou částku zúčtuje zpátky a za tuto situaci nesete vinu Vy, musíte uhradit poplatky vzniklé zpětným zaúčtováním včetně původní pohledávky.
Zpracování platby prostřednictvím platební karty provádí Náš externí partner CyberSource Ltd., Kennet Wharf, 41-45 Queens Road, Reading RG1 4BQ, United Kingdom.
Po kontrole Vámi zadaných údajů obdržíte potvrzení Vašeho členství. Vyhrazujeme si právo Vaše členství nepotvrdit, pokud k tomu máme závažné důvody.
Doba trvání Vašeho členství je neomezená.
Chcete-li své členství ukončit, zašlete Nám, prosím, písemnou výpověď e-mailem nebo poštou.
Pro případ, že jste naše pohledávky neuhradil/a nebo bylo zaúčtování na vrub Vašeho platebního prostředku neúspěšné, vyhrazujeme si právo pozastavit Vaše členství nebo ho s okamžitou platností ukončit.
Dále jsme oprávněni pozastavit Vaše členství nebo ho s okamžitou platností ukončit, pokud Vaše řidičské oprávnění již neodpovídá Našim podmínkám pro použití Našich vozidel.
Jsme oprávněni pozastavit nebo ukončit Vaše členství i z jiných důvodů, např. pokud jsme odůvodněně toho názoru, že zneužíváte naše služby nebo nedodržujete veškerá platná ustanovení aplikace Hertz 24/7.
Pokud opakovaně, nejméně však dvakrát, zjistíme problémy s Vaším platebním prostředkem nebo úhradou faktur, vyhrazujeme si právo přechodně přerušit Vaše členství v aplikaci Hertz 24/7 nebo jej definitivně ukončit.
Uvedením Vašich osobních údajů při registraci Nás zmocňujete ke kontrole Vašich údajů, resp. k poskytnutí přístupu k Vašim údajům Našemu smluvnímu partnerovi zajišťujícímu na základě smlouvy zpracování plateb za užívání dopravního prostředku, abychom mohli zajistit Vaše členství v „Hertz 24/7“. Jedná se především o zprostředkování plateb z Vaší platební karty, případně o kontrolu pravosti Vašich osobních dokladů.
Namátkově provedeme kontroly, abychom se ujistili, že Váš řidičský průkaz je stále platný a že splňuje Naše podmínky Hertz 24/7.
Abyste byl/a vždy včas informován/a o aktuálních nabídkách „Hertz 24/7“ a mohl/a je také využít, zašleme Vám aktualizace a nové nabídky e-mailem, prostřednictvím SMS nebo poštou. K tomu použijeme data, která jste nám uvedl/a při Vašem přihlášení a k jejichž reklamnímu využití jste nás oprávnil/a. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat online ve Vaší registraci nebo e-mailem.
V Našich ustanoveních o ochraně osobních údajů (Privacy Policy) je uvedeno, jaká opatření činíme pro ochranu Vašich údajů. Registrací Vaší osoby do aplikace „Hertz 24/7“ potvrzujete, že jste se s nimi seznámil/a. Seznamte se s nimi, prosím, na Našich webových stránkách.
Náš pověřenec pro ochranu osobních údajů pro veškerá data, která nám svěříte, je k zastižení na adrese gdpr@hertz.cz.
Opravňujete Nás, abychom všechny Vaše údaje dále zpracovávali podle nařízení GDPR a předali je výhradně pro splnění zde popsaného smluvního účelu Našim smluvním partnerům nebo jim poskytli za tímto účelem nezbytný přístup k Vašim údajům.
Dále souhlasíte s tím, že smíme Vaše údaje ukládat pro smluvní účely. Kopie/fotografie Vašeho řidičského a občanského průkazu a vašeho portrétu získaného podle článku 1 / Registrační formulář potřebujeme pro ověření Vaší totožnosti a potvrzení registrace. Neprodleně poté, nejpozději však do 1 týdne po potvrzení registrace tyto kopie/fotografie vymažeme z našeho systému.
Máte právo na přístup k údajům, na jejich opravy, výmaz nebo vznesení námitek proti dalšímu zpracování. Chcete-li tohoto práva využít, zašlete svůj požadavek e-mailem na adresu gdpr@hertz.cz.
Jste si vědom/a a souhlasíte s tím, že ve vozidlech používáme zabudované datové systémy ke sledování polohy, stavu a výkonu vozidla (včetně počtu najetých kilometrů, palivových a jiných provozních údajů) a provozu vozidla během doby používání z důvodu zajištění principu fungování sdílení vozidel, bezpečnosti, zabezpečení a řešení případných pojistných událostí a uchováváme tyto údaje po dobu nezbytně nutnou pro tyto účely. Dále berete na vědomí a souhlasíte s tím, že Vás můžeme na základě vyhodnocení těchto dat kontaktovat v průběhu používání nebo i po něm, pokud si to situace vyžádá (např. řešení dopravních přestupků).
Pomocí lokalizačního zařízení GPS můžeme zjistit místo pohybu Našich vozidel podle geodat. Lokalizace vozidel probíhá standardně každé 3 minuty, přičemž zásadně není prováděno osobní vyhodnocení těchto dat. Data jsou ukládána až na dobu 12 měsíců v pseudonymizované formě, osobní vyhodnocení během archivační doby se zásadně neprovádí. Jen ve výjimečných případech jako je odcizení vozu, případně pokud by takové údaje byly relevantní pro vyšetřování Policie ČR či jiné účely v rámci šetření státní autority, využíváme možnost vyhodnocení a vytvoření vztahu k příslušné osobě.
Než budete moci vozidlo použít, musíte si službu Hertz 24/7 zarezervovat a obdržet od nás potvrzení o rezervaci. Vaše rezervace jsou závazné a jejich storno podléhá těmto Všeobecným obchodním podmínkám.
Rezervaci můžete provést online na Našich webových stránkách hertz247.cz nebo prostřednictvím Naší aplikace pro chytré telefony.
Je-li překročena maximální lhůta pro rezervaci a maximální doba pronájmu, zobrazí se Vám tato informace při rezervačním procesu.
Rezervovaná (popř. Minimální) doba pronájmu se Vám zobrazí při rezervaci.
Předpokládané celkové náklady za použití vozidla jsou účtovány podle rezervace a zobrazí se ve Vaší rezervaci, kterou můžete kdykoliv zpětně dohledat v aplikaci.
Pokud jste rezervaci inicioval/a prostřednictvím zákaznického servisního centra, naúčtujeme Vám navíc poplatky za rezervaci. Vezměte prosím na vědomí poplatky uvedené v Seznamu poplatků na konci těchto Všeobecných obchodních podmínek. I v tomto případě obdržíte potvrzení rezervace prostřednictvím SMS a/nebo emailem. Pokud tuto skutečnost nebudete písemně emailem rozporovat, budeme považovat rezervaci za závaznou, obdobně jako byste ji provedl/a online na Našich webových stránkách nebo v aplikaci Hertz 24/7.
Předpokladem pro potvrzení Vaší rezervace je úspěšná autorizace Vašeho platebního prostředku. Budeme Vás informovat, pokud bude Váš platební prostředek zamítnut.
Kódem PIN Hertz 24/7 a aplikací Hertz 24/7 můžete vozidlo pokaždé zamknout a odemknout, pokud je používáte. Při použití kódu PIN obdržíte přibližně 5 minut před plánovaným začátkem použití vozidla dle Vaší rezervace 6místný kód. Pomocí tohoto kódu PIN pak zamykáte a odemykáte vozidlo během celého Vašeho používání vozidla.
Je zakázáno předávat kód PIN nebo přístupové údaje do aplikace Hertz 24/7 třetím osobám, půjčit je nebo je prodat či jinak přenechat jiné osobě. Vezměte v úvahu Vaši osobní odpovědnost při využívání služby Hertz 24/7. Porušením tohoto zákazu zaniká omezení Vaší odpovědnosti podle ochranného plánu a nesete odpovědnost za vzniklé škody nebo ztráty.
Pokud již vozidlo nepotřebujete, můžete rezervaci stornovat. Abychom Vám neúčtovali náklady za zrušenou rezervaci, musíte svoji rezervaci stornovat alespoň dvě hodiny před začátkem předpokládané doby použití. Pokud tak neučiníte, naúčtujeme Vám poplatek za pozdní storno rezervace dle Našeho Seznamu poplatků.
Na Vašem platebním prostředku se 48 hodin před začátkem předpokládaného použití vozidla nebo ihned, pokud je předpokládané použití vozidla zahájeno do 48 hodin, zablokuje částka až do výše 150% celkových nákladů podle rezervace. Po ukončení používání vozidla se vyúčtuje poplatek za jeho použití a případné další vzniklé náklady.
Pokud nebude blokace částky na Vašem platebním prostředku schválena, nebudete moci vozidlo použít a rezervace bude automaticky stornována.
Před zahájením jízdy si, prosím, bezpodmínečně prohlédněte vozidlo a jeho části a příslušenství z hlediska poškození a oznamte případné škody, které nejsou zaznamenané v dokladech k vozidlu, Našemu zákaznickému servisnímu centru (požádáme Vás, abyste škodu zdokumentovali a zaslali nám e-mailem na adresu hertz247@hertz.cz).
Pokud Nás neinformujete, odpovídáte sám/sama v plném rozsahu za všechny vizuálně zjistitelné škody na vozidle. Veškeré náklady a výdaje budou zaúčtovány na vrub Vašeho platebního prostředku.
Před zahájením jízdy zkontrolujte a ujistěte se, zda se všechny potřebné doklady k řádnému užití vozidla a ostatní potřeby pro provoz vozidla (dokumenty vozidla, příp. parkovací karta, tankovací karta, dokumentace škody, povinná výbava vozidla) nachází ve vozidle, a oznamte případné nedostatky Našemu zákaznickému servisnímu centru.
Pokud Nás neinformujete, odpovídáte sám/sama v plném rozsahu za všechny chybějící doklady a ostatní potřeby pro provoz vozidla. Veškeré náklady a výdaje na jejich znovupořízení budou zaúčtovány na vrub Vašeho platebního prostředku.
Při zahájení doby používání vozidla Hertz 24/7 Vám poskytneme vozidlo na stanoveném parkovacím místě. Protože je však služba Carsharing odkázaná na to, že ostatní zákazníci včas vrátí vozidlo po uplynutí své rezervované doby na toto parkovací místo, nemůžeme vždy garantovat, že bude Vámi rezervované vozidlo k dispozici. Neposkytnutím vozidla Vám nevzniká vůči nám jakýkoli nárok.
Vozidlo vracíte vždy na stejné místo, ze kterého jste si vyzvedával s přihlédnutím na toleranci vyznačenou v B2B Rámcové smlouvě uzavřené s vaším zaměstnavatelem nebo smluvním partnerem.
Pokud jiný zákazník nezaparkoval vozidlo zpátky na parkovací místo, budeme se v každém případě snažit pro Vás nalézt alternativní řešení. Je však možné, že přitom nebudeme moci splnit všechna Vaše přání.
Nezapomeňte, že nesete odpovědnost za vozidlo a jeho části a příslušenství a za všechny události, které se stanou během Vašeho použití vozidla podle těchto Všeobecných obchodních podmínek. Vaše odpovědnost za vozidlo Hertz 24/7 vzniká okamžikem, kdy poprvé odemknete vozidlo (pomocí zaslaného PINu nebo jiného autentizačního prostředku), a končí ukončením použití vozidla v aplikaci 24/7, nebo na příslušném displeji ve vozidle a uzamčením vozidla.
Za vozidlo odpovídáte také tehdy, pokud během Vaší doby používání vozidla řídí vozidlo jiná osoba nebo pokud byl k otevření vozidla použit Váš kód PIN nebo Hertz 24/7 mobilní aplikace a to za předpokladu, že rezervace byla potvrzena prostřednictvím Vašeho uživatelského účtu.
Pro použití vozidla v zahraničí platí některá Naše cestovní omezení. Pokud plánujete s vozidlem opustit území České republiky, informujte se na zákaznickém servisním centru o seznamu zemí, kam s vozidlem smíte vycestovat a kam ne, případně o poplatcích s tím spojených. Seznam zakázaných zemí, do kterých nesmíte vycestovat, je uveden v článku 15.
Pamatujte prosím na důležitá pravidla používání vozidla Hertz 24/7:
· Po celou dobu užívání je vozidlo nutné odemykat a zamykat výhradně pomocí PIN kódu či mobilní aplikace Hertz 24/7.
· Nesete odpovědnost za veškeré poplatky a pokuty nebo jiné důsledky porušení dopravních předpisů způsobené porušením dopravních nebo parkovacích předpisů a za všechny ostatní náklady a poplatky, které vzniknou během Vaší doby použití vozidla.
· Má-li vozidlo poruchu nebo závady, je nutné Nás o tom ihned informovat prostřednictvím Našeho zákaznického servisního centra. Bez povolení uděleného zákaznickým servisním centrem máte zakázáno pověřit opravou autoservis Vaší volby nebo pověřit jiné osoby opravou nebo odtažením vozidla.
· Pokud se stanete účastníkem dopravní nehody, postupujte podle článku Odpovědnost za škodu a pojištění. Informujte také neprodleně zákaznické servisní centrum. Poskytneme vám pokyny, jak postupovat dále.
· Pokud jsme se nedohodli jinak, nesmíte přenechat řízení vozidla jiné osobě, účastnit se s vozidlem motoristických závodů a soutěží, používat vozidlo za úplatu za účelem transportu osob nebo majetku (s výjimkou dodávek), užívat vozidlo k cestám do zemí, ve kterých je používání vozidla zakázáno, provádět na vozidle změny a úpravy, provozovat vozidlo mimo silnice.
· Musíte mít platné řidičské oprávnění. Toto platí i pro ostatní osoby, kterým jste svěřil/a řízení vozidla.
· Jste povinen/povinna vozidlo užívat výhradně za účelem, pro který je určeno, a dodržovat všechny dopravní, celní a jiné účinné právní předpisy. Dále musíte vozidlo užívat způsobem obvyklým a odpovídajícím technickým normám a předpisům pro daný typ vozidla.
· Jste povinen/povinna řádně o vozidlo pečovat ve smyslu zabránění vzniku škody, včetně povinnosti dodržování Námi stanovených podmínek a doporučení.
· Dále nesmíte vozidlo řídit pod vlivem alkoholu, omamných látek, léků nebo jiných látek, které mohou přivodit sníženou schopnost vnímání a reakce (společně dále jen „omamné látky“). Nesmíte přenechat vozidlo k řízení osobě, která je pod vlivem omamných látek.
· Ve vozidle není dovoleno kouřit.
· Je zakázáno ve voze přepravovat jakákoli zvířata, pokud se nejedná o asistenční psy.
· Není povoleno upevňovat další přístroje nebo zařízení ve voze nebo na voze.
· Pamatujte na to, že vozidlo po Vás použije další zákazník Hertz 24/7. Udržujte jej proto v čistém a řádném stavu.
· Přepravujte v Našich vozidlech jen tolik spolujezdců, kolik je pro příslušné vozidlo přípustné. Naložte vozidlo jen do výše přípustné celkové hmotnosti.
· Dodržujte při řízení vozidla všechny účinné právní předpisy.
Informujte se, prosím, v sekci FAQ na Našich webových stránkách o veškerých dalších ustanoveních, která platí pro použití Našich vozidel.
Porušení některých z povinností je považováno za podstatné porušení smluvních povinností z Vaší strany. Tím zaniká omezení Vaší odpovědnosti podle ochranného plánu a Vy nesete odpovědnost za vzniklé škody nebo ztráty.
Náklady na pohonné hmoty nejsou zahrnuty v částce za použití vozidla. Ujistěte se proto, že je nádrž vozidla při vrácení plná. Použijte, prosím, správné palivo. Informaci o druhu vhodného paliva najdete v dokladech od vozidla umístěných v přihrádce spolujezdce. Informace je též vyznačena v prostoru uzávěru pohonných hmot vozidla.
Vozidlo po uplynutí doby použití opětovně zaparkujte na příslušném parkovacím místě. Nelze-li vozidlo včas odstavit na stanoveném parkovacím místě, obraťte se, prosím, neprodleně telefonicky na Naše zákaznické servisní centrum a poskytněte informaci o aktuálním parkovacím místě vozidla, kam jej odstavíte.
Vrátíte-li vozidlo více než o 2 hodiny dříve, než jste uvedli při rezervaci, jsme vám oprávněni Vám naúčtovat vedle skutečných nákladů za použití navíc také poplatek za předčasné vrácení vozidla dle Našeho Seznamu poplatků.
Jestliže vozidlo odevzdáte zpět se zpožděním o více než 2 hodiny, než jste uvedli při rezervaci, jsme oprávněni Vám naúčtovat vedle skutečných nákladů za použití navíc také poplatek za opožděné vrácení. Výše nákladů se řídí Naším Seznamem poplatků podle toho, zda jste Nás dopředu informoval/a, či nikoli.
Jestliže Nás neinformujete o opožděném vrácení vozidla, jsme oprávněni Vám naúčtovat poplatek za pozdní vrácení vozidla, i když na vozidlo nečeká jiný zákazník.
Vypněte při vrácení vozidla světlomety a všechny další aktivní spotřebiče.
Odevzdejte, prosím, vozidlo ve stavu, v němž jste jej předtím nalezl/a. S obvyklými známkami opotřebení v důsledku běžného použití počítáme a pouze za tyto neodpovídáte.
Na konci použití vůz a jeho části a příslušenství prohlédněte ohledně nových poškození a případně Nám je ihned oznamte prostřednictvím Našeho zákaznického servisního centra. V případě nových poškození je nutné vyplnit zprávu o nehodě a doručit ji emailem na Naše zákaznické servisní centrum na adresu hertz247@hertz.cz.
Při vrácení vozidla ukončete jeho použití v aplikaci 24/7, nebo na příslušném displeji vozidla.
Nezapomeňte uschovat doklady k vozidlu, příručku a sešit pro dokumentaci škod, tankovací kartu a příp. i parkovací kartu v přihrádce vozidla. Uzamkněte vozidlo pomocí Vašeho kódu PIN, nebo aplikace Hertz 24/7.
Pokud vozidlo používáte, účtujeme použití po hodinách nebo podle ujeté vzdálenosti. Každá započatá hodina je účtována v plné výši. Detaily se Vám zobrazí při rezervaci.
Částka za použití vozidla se počítá od okamžiku plánovaného použití vozidla dle rezervace a končí ukončením použití vozidla v aplikaci 24/7, nebo na příslušném displeji ve vozidle.
Váš platební prostředek bude na konci použití zatížen celkovou částkou za použití vozidla včetně případných dalších vzniklých poplatků a škod. Celková částka bude zúčtována s částkou blokovanou na Vašem platebním prostředku.
Podrobný rozpis možných poplatků naleznete v Seznamu poplatků na konci těchto Všeobecných obchodních podmínek. Nezapomeňte, že jste členem sítě Hertz 24/7. Pokud nebudete dodržovat pravidla a ustanovení této sítě, bude se to dotýkat i ostatních členů sítě.
Zpoplatněny jsou nejčastěji následující situace:
· Pokud vrátíte vozidlo s nádrží, která není plná.
· V ceně pronájmu jsou zahrnuty volné kilometry uvedené při rezervaci. Případné další kilometry budou účtovány za cenu za jeden kilometr, uvedenou při rezervaci. Počet ujetých kilometrů zajišťuje Onboard Tracking System ve vozidle.
· Pokud vrátíte vůz ve velmi špatném stavu (např. špinavý zevnitř nebo zvenku nad míru odpovídající obvyklému použití), pokud jste ve vozidle kouřili nebo pokud jste ve vozidle přepravovali zvířata.
· Pokud jste ztratil/a klíče, dokumenty k vozidlu, parkovací kartu nebo tankovací kartu.
· Pokud jste nevypnul/a světlomety nebo jiné aktivní spotřebiče nebo jste zapomněl/a zamknout vozidlo.
· Pokud jste odstavil/a vozidlo na jakémkoli jiném než určeném parkovacím místě a neinformoval/a jste Nás o tom, naúčtujeme Vám další poplatky, náklady na parkoviště a ostatní náklady, pokud je nutné vozidlo odtáhnout. Totéž platí, pokud vozidlo neodevzdáte na rezervovaném místě vrácení.
· Budeme-li nuceni uhradit pokuty za přestupky v silničním provozu nebo jiné delikty, které byly způsobeny v době, kdy jste vozidlo používal/a, naúčtujeme Vám příslušné poplatky za zpracování Vaší pokuty. Navíc máte povinnost Nám nahradit takto zaplacenou pokutu.
Jako zákazník nesete odpovědnost za úhradu veškerých nákladů a poplatků, které vzniknou v souvislosti s rezervací a používáním vozidla bez ohledu na to, zda vozidlo použijete v zemi Vašeho přihlášení do aplikace Hertz 24/7 nebo v jiné zemi „Hertz 24/7“.
Staráme se o to, aby bylo vozidlo v dobrém a všeobecně bezpečném stavu. Náklady spojené s opravami vozidla neseme My kromě případů, kdy potřeba opravy na vozidle vznikla v důsledku nesprávného používání vozidla Vámi nebo osobami, kterým jste umožnil/a přístup k vozidlu (buď v rozporu s obvyklým používáním vozidla nebo porušením povinností dle těchto Všeobecných obchodních podmínek). V takovém případě přechází povinnost k zaplacení nákladů na opravu v plném rozsahu na Vás a dále odpovídáte v plném rozsahu za škodu, která vznikla v důsledku takového nesprávného použití vozidla (nadměrné opotřebení nebo poškození vozidla apod.).
Budete-li mít s vozidlem poruchu, bezodkladně prosím kontaktujte Náš partnerský servis Global Assistance a.s. na telefonním čísle: +420 225 345 789 nebo +420 800 443 789.
Při každém použití vozidla se na Vás automaticky vztahuje Námi hrazené pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla. Navíc je Vaše případná odpovědnost limitována omezením odpovědnosti dle ochranného plánu, která nastupuje okamžikem potvrzení Vaší rezervace.
Za vozidlo odpovídáte od okamžiku jeho prvního odemčení (pomocí zaslaného PINu nebo jiného autentizačního prostředku) až do ukončení jeho použití v aplikaci 24/7, nebo na příslušném displeji ve vozidle a uzamčením vozidla (pomocí PINu nebo jiného autentizačního prostředku).
Pokud jste dodržel/a Všeobecné obchodní podmínky služeb Hertz 24/7, nesete dle ochranného plánu odpovědnost v případě škody (včetně vandalismu), ztráty nebo krádeže vozidla a jeho dílů a příslušenství pouze do výše Vaší spoluúčasti. Jsou-li náklady na opravu nižší než spoluúčast, musíte tyto náklady uhradit společně s administrativními náklady za zpracování škody a případný odtah vozidla.
Pokud jste porušil/a Všeobecné obchodní podmínky služeb Hertz 24/7 nebo pokud byla ztráta, škoda nebo krádež způsobena úmyslně nebo v důsledku hrubé nedbalosti, omezení Vaší odpovědnosti podle ochranného plánu zaniká.
V případě jakékoli dopravní nehody, v důsledku které dojde k poškození vozidla, jste povinen/povinna řádně a úplně vyplnit formulář "Záznam o dopravní nehodě", který se nachází u dokladů předmětného vozidla. Dále jste povinen/povinna zajistit soupis všech účastníků dopravní nehody, jakož i svědků, včetně osobních údajů zúčastněných, popis vozidel - účastníků nehody, zaznamenat jejich RZ (SPZ) a uvést evidenční údaje oddělení policie, která případ vyšetřovala. Je-li vozidlo v důsledku dopravní nehody nepojízdné, musíte vozidlo zabezpečit proti dalšímu poškození či odcizení.
V případě dopravní nehody, odcizení nebo poškození vozidla, nebo jeho části se škodou vyšší než 100.000,- Kč a dále v případě, kdy došlo v důsledku dopravní nehody k poranění nebo usmrcení osob (nezávisle na zavinění nájemce), jste vždy povinen/povinna přivolat policii za účelem prošetření dopravní nehody a setrvat na místě nehody do příjezdu policie a sepsání protokolu. V ostatních případech, kdy k dopravní nehodě není volána Policie ČR, musí být mezi účastníky nehody ve formuláři „Záznam o dopravní nehodě“ jednoznačně a písemně určen viník, jinak odpovídáte za vzniklou škodu v plném rozsahu.
Jste povinni Nám neprodleně oznámit, nejpozději však do 24 hodin od vzniku škodné události, každou škodnou událost na předmětném vozidle (např. odcizení nebo poškození vozidla) a předat Nám veškerou dokumentaci spojenou s takovou událostí. Pokud je to nutné, musíte Nám na své náklady poskytovat součinnost při vyšetřování nehody v rámci likvidace škodní události, popř. v rámci soudního řízení.
Pamatujte, prosím, na to, že ochranný plán je platný jen v případě, že dodržíte ustanovení o členství, používáte vozidlo podle Všeobecných obchodních podmínek a škoda nebyla z Vaší strany nebo jiným oprávněným řidičem způsobena úmyslně nebo v důsledku hrubé nedbalosti a dodržíte všechny informační povinnosti.
Škody, které byly způsobeny kolizí s objekty z důvodu nedodržení průjezdných výšek nebo při natankování nesprávné pohonné hmoty, se považují za hrubou nedbalost.
Ochranný plán Hertz 24/7 Vám zajišťuje částečné zproštění Vaší odpovědnosti za Vámi způsobené škody na vozidle. Tento plán získáváte zdarma automaticky při rezervaci služby Hertz 24/7. Vaše odpovědnost je limitována do výše spoluúčasti 10% z výše způsobené škody, minimálně však 10.000 Kč.
Ochranný plán je platný pouze při dodržení těchto Všeobecných obchodních podmínek. Při porušení těchto Všeobecných obchodních podmínek odpovídáte za škody způsobené na vozidle v plné výši.
Budete-li užívat vozidlo v rozporu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, popřípadě způsobem, kterým Nám vznikne škoda, popř. nastane-li hrozba vzniku škody přesahující 100.000,- Kč, jsme oprávnění okamžitě od smlouvy odstoupit.
O změně Všeobecných obchodních podmínek nebo výše poplatků Vás budeme informovat při každé nové rezervaci vozidla.
Všechny změny podmínek a poplatků budou při Vaší další rezervaci zveřejněny na Našich webových stránkách. Potvrzením rezervace souhlasíte s těmito změnami.
Neshody se vždy snažíme urovnat smírně. V případě stížností, prosím, vždy nejprve písemně kontaktujte Naše zákaznické servisní centrum prostřednictvím e-mailové adresy reklamace@hertz.cz
Strany dojednávají pro případné soudní spory věcně a místně příslušný soud v České republice. Tato smlouva se řídí českým právním řádem.
Stane-li se některé ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek neplatné či neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná. V tomto případě bude neplatné/neúčinné ustanovení nahrazeno takovým platným/účinným ustanovením, které nejvíce odpovídá hospodářskému smyslu původně zamýšleného záměru.
Pokud budete chtít cestovat do následujících zemí, musíte nám to nejméně 2 pracovní dny předem oznámit a zároveň od Nás získat písemné potvrzení. Požadavek Vám zpracuje Naše zákaznické servisní centrum.
Toto je seznam zemí, do kterých s vozidlem nesmíte vycestovat:
Rusko, Litva, Bělorusko, Ukrajina, Rumunsko, Andora, Bosna a Hercegovina, Makedonie, Srbsko, Černá Hora, Portugalsko, Švédsko a do všech ostatních zemí mimo pevninský kontinent Evropy.
Mimo celkové náklady za použití vozidla zobrazených při rezervaci Vám můžeme účtovat následující poplatky, a to vždy podle toho, jaká situace dle těchto Všeobecných podmínek nastane. Ceny jsou bez DPH.
Poplatek za opožděné vrácení vozidla bez oznámení / s oznámením zákaznickému servisnímu centru Hertz 24/7
800,- Kč / 300,- Kč
Poplatek za předčasné vrácení vozidla
300,- Kč
Poplatek za pozdní storno rezervace
800 Kč + 10% z ceny rezervace
Vrácení vozidla s nádrží, která není plná / dotankování
1.000,- Kč + náklady na tankování
Zvláštní čištění / kouření ve vozidle / zvířecí chlupy
Skutečné náklady, min. 1.500,- Kč
Ztráta dokladů od vozidla
3.000,- Kč
Servis / příjezd kvůli zavinění ze strany zákazníka (např. vybitá baterie vozidla kvůli zapnutým světlům, zapomenuté věci ve vozidle)
2.000,- Kč
Nezamčené vozidlo
1.000,- Kč
Vozidlo protiprávně odstavené
1.000,- Kč + náklady na odtažení + příp. pokuta
Administrativní zpracování přestupků, porušení dopravních předpisů, výstražných pokut
355,- Kč + pokuta
Administrativní poplatek za zpracování škody
500,- Kč + odpovědnost za způsobenou škodu
Telefonická objednávka
50,- Kč
Ztráta a vystavení nového Hertz 24/7 tokenu
Spoluúčast v případě omezení odpovědnosti
10%, min. 10.000,- Kč
Neoprávněné jízdy do zahraničí
5.000,- Kč
Cesta s vozidlem do zahraničí
600,- Kč
Přijímám Hertz 24/7™ VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY